دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۴
شرح زندگی ابن عربی؛ با کلود عداس و فریدالدین رادمهر

کتاب دیگری از انتشارات نیلوفر درباره زندگانی ابن عربی با عنوان «در جست‌وجوی کبریت احمر» نوشته کلود عداس با ترجمه فریدالدین رادمهر تا پایان هفته آینده به بازار کتاب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کلود عداس پیش از این نخستین بار در سال 82 به جامعه فلسفه و عرفان ایران معرفی شد. در آن سال رادمهر کتابی از او باز هم درباره ابن عربی با عنوان «ابن عربی؛ سفر بی‌بازگشت» را ترجمه و انتشارات نیلوفر آن را چاپ كرد.

«در جست‌وجوی کبریت احمر»، کتاب دیگری است از همین نویسنده و مترجم درباره زندگانی ابن عربی است.این کتاب هم‌اکنون در مرحله صحافی است.

«در جست‌وجوی کبریت احمر» با جلد گالینگور و در حجمی بالغ بر 550 صفحه به چاپ می‌رسد و در طراحی جلد آن، از طرح جلد کتاب اصلی استفاده شده. این کتاب به زبان انگلیسی با عنوان اصلی Quest for the red sulphur the life of Ibn Arabi به چاپ رسیده.

رادمهر از مترجمان فعال حوزه عرفان اسلامی، مسیحی و یهودی است که تا کنون کتاب‌هایی چون «فلسفه‌ی عرفانی ابن‌مسره و پیروانش و نقش او در انتقال فلسفه‌ی یونانی و اسلامی به غرب» اثر میگل آسین‌پالاسیون، «ج‍ری‍ان‍ات‌ ب‍زرگ‌ در ع‍رف‍ان‌ ی‍ه‍ودی‌» اثر گ‍رش‍وم‌ ش‍ول‍م‌، و «از اف‍لاطون‌ ت‍ا اب‍ن‌س‍ی‍ن‍ا» به قلم ج‍م‍ی‍ل‌ ص‍ل‍ی‍ب‍ا را ترجمه و منتشر کرده است.

از دیگر آثار رادمهر می‌توان به تالیف «ج‍ن‍ی‍د ب‍غ‍دادی‌ ت‍اج‌ ال‍ع‍ارف‍ی‍ن‌: ت‍ح‍ق‍ی‍ق‍ی‌ در زن‍دگ‍ی‌ و اف‍ک‍ار و آث‍ار» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها