سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
جایزه ادبی جلال در میزگرد نقد زنده «شب روایت»/ احمد شاکری از جوایز ادبی می‎گوید

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» امشب، سه‌شنبه 20آذر با محوریت جایزه ادبی جلال آل احمد و گفت‌وگو با احمد شاکری، رمان‌نویس و منتقد ادبی در کنداکتور شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، برنامه ادبی «شب روایت» در ادامه پخش هفتگی خود امشب، 20 آذرماه میزبان «احمد شاکری»، رمان‌نویس و منتقد ادبیات داستانی خواهد بود. شاکری قرار است در این برنامه زنده درباره جایزه ادبی جلال آل‌احمد و برگزیده‌های دوره جاری آن به گفت‌وگو با مجری برنامه بنشیند.

گفت‌وگوی مسعود دیانی، مجری این برنامه زنده ادبی با احمد شاکری مطابق با کنداکتور هفتگی شبکه چهار سیما ساعت 23 امشب، سه‌شنبه روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

برپایی میزگردی درباره جایزه جلال با حضور برخی خبرنگاران حوزه ادبیات و همچنین آیتم‌های داستان و کتابخوانی، معرفی کتاب و غیره از دیگر بخش‌های این برنامه زنده خواهد بود.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت 23 به مدت 75 دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها