دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مهلت ارسال اثر به سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال تمدید شد

دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مهلت ارسال آثار به سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را تا ۲۰ مهر ماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) سی‌وششمین دوره جایزه کتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن‌ماه و همزمان با دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود؛ براین اساس دبیرخانه جایزه کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرده با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کتاب سال معرفی کنند.
 
آثار ارسالی به سی‌و‌ششمین دوره جایزه کتاب سال  باید نخستین‌بار در سال ۱۳۹۶ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و افست نباشند. علاوه بر این، کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.
 
کتاب‌های داستان و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل‌احمد و جایزه شعر فجر در کتاب سال داوری و ارزیابی نمی‌شود.
 
تنها آثاری در این جایزه داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به‌همراه دو نسخه از کتاب ارسال کند.
 
همچنین ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه‌شده الزامی است و آثار دریافت‌شده بازگردانده نخواهند شد.
 
گفتنی است،  مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷تمدید و ناشران و صاحبان آثار باید کتاب‌های خود را به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم، دبیرخانه جایزه کتاب‌سال جمهوری اسلامی ایران، کدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۲۱۹- ۶۶۹۶۶۱۳۸ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها