سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
سه کتاب از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی از سه عنوان كتاب از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مركز اسناد انقلاب اسلامی، سه عنوان كتاب از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس با عناوین «دروغ بزرگ»، «امتحان بزرگ» و «میمک عاشورایی دیگر» ساعت 10 صبح دوشنبه 2 مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود.
 
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات لشكری و كشوری حاضران در این آئین خواهند بود.
 
جلد 48 از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس با عنوان «دروغ بزرگ»، به بررسی وقایع مردادماه 1363 می‌پردازد و نمونه‌های بی‌شمار نقض قوانین بین‌المللی، عهدشکنی و دروغ‌گویی رژیم بعث عراق و متحدان غربی و عربی‌اش را در دوران جنگ تحمیلی روایت می‌کند.
 
وقایع شهریورماه 1363 در جلد 49 مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس با عنوان «امتحان بزرگ» مورد واکاوی قرار می‌گیرد و جلد 50 از این مجموعه نیز با عنوان «میمک، عاشورایی دیگر»، با استفاده از اسناد، گزارش‌های روزانه جنگ، مصاحبه‌ها و ... به بررسی وقایع و رخدادهای مهر سال 63 می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها