یکشنبه ۷ مهر ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۱
تقدير از روانشاد علي حاتمي در جشنوار برترين‌هاي كتاب گردشگري

در نخستين جشنواره برترين‌هاي آثار و كتاب گردشگري ايران از روانشاد علي حاتمي، فيلمنامه‌نويس و كارگردان نمايش «چهره‌اي زيبا از فرهنگ و هنر ايراني» قدرداني مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، از آنجا كه نمايش چهره‌اي زيبا از فرهنگ و هنر ايراني به عنوان نــمادي از جاذبه‌هاي گردشگري ايران شناخته شده است، در جشنواره برترين‌هاي آثار و كتاب گردشگري از اين كارگردان مشهور و نامي سينماي ايران تقدير مي‌‌شود.

شادروان علي حاتمي، در نشان دادن فرهنگ و هنر ايران زمين که از ويژگي‌هاي مهم و منحصر به فرد گردشگري ايران است، در نمايش‌هاي خود تلاش وافر داشته است.

حاتمي فيلمنامه‌نويس و كارگردان فيلم‌هاي سينمايي فاخر در زمينه هويت و فرهنگ ايراني نظير هزار دستان، مادر، دلشدگان، كمال‌الملك، جهان پهلوان تختي و... است

نمايش بافت تاريخي و سنتي ايران و تهران قديم و همچنين نمايش لباس‌ها و موسيقي سنتي ايراني از جمله كارهاي ارزشمند اين فيل‌نامه‌نويس به‌شمار مي‌رود.

نخستين جشنواره آثار برتر صنعت گردشگري ايران از 14 تا 16 مهرماه در مرکز همايش‌هاي وزارت کشور در چهار گروه مرتبط با حوزه گردشگري برگزار و آثار و كتاب‌هاي برتر در اين حوزه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط