جمعه ۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۰
کيفيت، شاخص ارزيابي برترين‌هاي كتاب گردشگري است

کيفيت‌ در صنعت گردشگري، مهمترين شاخص ارزيابي برترين‌هاي كتاب در اين حوزه است كه در نخـستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري انتخاب و معرفي مي‌شوند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري ضمن بيان مطلب فوق، گفت: ايران جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي بسياري دارد، ولي متاسفانه در سال‌هاي گذشته، صنعت گردشگري در اولويت برنامه‌ريزي‌هاي کشور نبوده است.

مهدي جهانگيري افزود: صنعت گردشگري در سال‌هاي اخير فعال شده و با وجود آنکه اين صنعت در آغاز راه است، اما حرکتي رو به رشد دارد.

وي برگزاري جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري ايران و معرفي كتاب‌هاي برتر گردشگري را حرکتي خود جوش از سوي بخش خصوصي عنوان کرد که مي‌تواند براي دست‌اندرکاران صنعت گردشگري، فضاي رقابتي ايجاد و انتظارات مشتري را به درستي برآورده کند.

وي خاطرنشان كرد: اكنون که بخش خصوصي با اعتماد به‌نفس وارد اين صنعت شده، بايد از تمام ظرفيت‌هاي موجود براي رشد گردشگري کشور استفاده کرد و با معرفي برترين‌هاي كتاب و آثار گردشگري به رشد آن ياري رساند.

نخستين جشنواره آثار برتر صنعت گردشگري ايران از 14 تا 16 مهرماه در مرکز همايش‌هاي وزارت کشور در چهار گروه مرتبط با حوزه گردشگري برگزار و آثار و كتاب‌هاي برتر در اين حوزه معرفي مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط