دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
​نقد «کت ولیعهدی» در سه‌شنبه‌های کتاب

کتاب «کت ولیعهدی» اثر رفیع افتخار، سه‌شنبه 23 مرداد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب «کت ولیعهدی» تازه‌ترین اثر رفیع افتخار با حضور این نویسنده و محسن هجری به‌عنوان منتقد، سه‌شنبه 23 مرداد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
این کتاب مجموعه شش داستان برای گروه سنی نوجوان با رگه‌های طنز و با موضوعیت انقلاب اسلامی است که به وقایع و داستان‌های دوره پیش و بعد از سال 1357 می‌پردازد. دو داستان از مجموعه داستان‌های این کتاب درجشنواره داستان انقلاب برگزیده شده‌اند.
 
رفیع افتخار، نویسنده حوزه کودک و نوجوان، تالیف کتاب برای این گروه سنی را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه عنکبوت‌ها»، «بی‌نام »، «مسیر زرد» ، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها» و مجموعه داستان‌ کوتاه «از خودت بنویس» اشاره کرد.
 
جلسه نقد و بررسی کتاب «کت ولیعهدی» از ساعت 16 تا 18 سه‌شنبه بیست و سوم مردادماه ساعت در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط