سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۱
زمان معرفي كتاب‌هاي برتر گردشگري استان‌ها تمديد  شد

زمان معرفي برترين‌هاي كتاب‌ گردشگري و آثار مرتبط توسط ادارات تابعه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان‌هاي کشور تا چهارم مهرماه تمديد شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، دکتر اسدالله ژيان‌رييس‌روحاني، رييس هيأت داوران نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري، با بيان اين مطلب افزود: اين تصميم به پيشنهاد دبيرخانه جشنواره و با موافقت سازمان ميراث فرهنگي گرفته شد. 

وي افزود: وجود سيستم‌هاي نظارتي و هدايتي در ادارات ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان‌ها، باعث ورود و گزينش برترين‌هاي آثار در هر يک از گروه‌هاي گردشگري مي‌شود و مـي‌تواند ما را در انتخاب برترين‌هاي كتاب و آثار در حوزه گردشگري کمک کند.

دکتر رييس‌روحاني عنوان کرد: اين شيوه موازي اطلاع‌رساني با توجه به علاقه‌مندي استان‌ها براي حضور در واحدهاي گردشگري در جشنواره صورت گرفته است و شعار نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري اين است که هيچ شايسته‌اي از حضور در جشنواره محروم نخواهد بود.

با توجه به تمديد مهلت معرفي و ارسال مدارک گروه‌هاي گردشگري استان‌ها براي شرکت در نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري، ادارات ميراث فرهنگي و گردشگري استان‌ها مي‌توانند حداقل در پنج واحد گردشگري برترين‌هاي آثار و كتاب را در 17 گروه معين شده به دبيرخانه دائمي جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري معرفي کنند.

نخستين جشنواره برترين‌هاي صنعت گردشگري از 14 تا 16مهرماه در مرکز همايش‌هاي ورزارت كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط