دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
کتاب «اخلاق و مبارزه» در حسینیه جماران رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از مجموعه دوجلدی «اخلاق و مبارزه» خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، چهارشنبه 6 تیرماه در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آئین رونمایی از مجموعه دوجلدی «اخلاق و مبارزه» خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، ساعت 10 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 6 تیرماه به همت انتشارات عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و با حضور سیدحسن خمینی در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

مرحوم طباطبایی در این مجموعه با شیوه گفتاری مرسوم به خود به بازگویی خاطراتش پرداخته است.

جلد نخست از این کتاب به بازگویی خاطرات شخصی آن مرحوم از زندگی و فعالیت سیاسی و اجتماعی تا سال 1357 اختصاص دارد و در جلد دوم نیز خاطرات وی از بهمن 57 تا انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 روایت شده است.

این خاطرات به دلیل فعالیت‌های گسترده سیاسی و اجتماعی مرحوم طباطبایی به‌ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در ایام حضور در مجلس هفتم و تصمیم‌گیری درباره هیات وزیران و برخی از حواشی دولت محمود احمدی‌نژاد بسیار خواندنی و قابل‌توجه است.

این مجموعه خاطرات در سال‎های 88-1378 در محل منزل حجت‌الاسلام طباطبایی در تهران ثبت شده و طی سال‎های اخیر پس از بارها بازبینی، تکمیل و به تایید ایشان رسیده است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها