یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
30 تیر آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر »

علاقمندان به شرکت در چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» تا 30 تیرماه سال جاری فرصت دارند اشعار خود درباره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، چهارمین دوره جشنواره ادبی نذر شعر با هدف ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقه‌مندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل‌بیت (ع) به‌ویژه شاعران دعوت می‌شود اشعاری را که درباره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره همچنین لوح تقدیر و هشت جایزه نفیس به نیت امام هشتم (ع) به برگزیدگان اهدا می‌شود.

در سه دوره گذشته بیش از 700 نفر با یک‌هزار و 800 اثر در این جشنواره شرکت کرده‌اند. چهارمین دوره جشنواره نیز با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می‌شود.

آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد، محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد و هر شرکت‌کننده نیز باید پنج قطعه از اشعار خود را تا 30 تیرماه 1397به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

آثار ارسالی باید روی یک طرف برگه A4 با قلم نازنین اندازه 14، تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری (یافت‌آباد، خیابان حیدری جنوبی، خیابان شهید پژاند) یا تماس با شماره 66207068 ارائه کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها