سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
همایش مالکیت فکری برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از برگزاری هشتمین همایش مالکیت فکری،25 اردیبهشت ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لادن حیدری؛ دبیر همایش مالکیت فکری وزیران فرهنگ وارشاد اسلامی و دادگستری و رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی را از سخنرانان اصلی این همایش نام برد و افزود: در هفت دوره برگزاری این همایش ما در پی ایجاد جریان علمی برای تبیین ضرورت حمایت از مالکیت‌های ادبی و هنری بوده‌ایم.
 
حیدری ادامه داد: کمترین میزان پایان‌نامه‌ها در بین موضوعات حقوقی به این حوزه اختصاص دارد و در طی هفت دوره برگزاری همایش با تقدیر از پایان نامه‌های برتر دانشگاهی تلاش شده تا انگیزه‌ای برای حرکت در مسیر نگارش مقالات و پایان‌نامه‌ها در این حوزه ایجاد کنیم. همانگونه که حوزه فرهنگ مظلوم است در بین موضوعات فرهنگی نیز بحث مالکیت ادبی و هنری مظلوم‌ترین حوزه‌هاست .
 
دبیر همایش مالکیت معنوی با تاکید بر رویکرد تخصصی دوره‌های از این همایش  بیان کرد: هشتمین دوره همایش مالکیت فکری به موضوع راهبرد مالکیت ادبی و هنری اختصاص دارد و حضور علاقه‌مندان در این همایش آزاد و رایگان است. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها