دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
رئیس و اعضای هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب منصوب شدند

رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکامی رئیس و اعضای «هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان نمایشگاه کتاب تهران» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حکم محسن جوادی؛ رئیس سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسینی‌‌پور به‌عنوان «رئیس هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب شد. 
 
در متن این حکم آمده است:
 
نظر به سوابق و تجربه ارزشمند فرهنگی جنابعالی، به منظور رسیدگی به اعتراضات آرای صادره در هیات بدوی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود ضمن سرلوحه قرار دادن قوانین و آیین‌نامه‌‌های مربوطه و با تلاش همه جانبه با قاطعیت و رعایت عدالت و انصاف در رسیدگی به پرونده‌های اجرایی کوشا باشید.
 
همچنین رئیس سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در احکامی جداگانه آقایان نادر قدیانی، حامد سهرابی، محمدرضا توکل صدیقی، احمد کمالی‌نژاد، علی آل‌‌داود و محمدکاظم شمس را به‌عنوان اعضای «هیات تجدی نظر رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب کرد.
 
سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ١٢ تا ٢٢ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل مصلا امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها