یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
اختتامیه جشنواره شعر فجر عصر امروز برگزار می‌شود

پس از برگزاری محافل شعر در شهرهای مختلف کشور، عصر امروز تالار پتروشیمی تبریز میزبان آئین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در این مراسم که با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استانی و شاعران نام‌دار کشور برگزار می‌شود، برترین آثار حوزه شعر سال گذشته در سه بخش «شعر کودک و نوجوان»، «شعر بزرگسال» و «درباره شعر» معرفی و تقدیر خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید، بر اساس اعلام مهدی قزلی دبیر اجرایی این رویداد در نشست خبری، بخش جنبی جشنواره دوازدهم به معرفی فعالان «یک دهه شعر و ادب ترکی» اختصاص دارد که برگزیدگان آن در اختتامیه اعلام می‌شود.

گفتنی است، برای اولین بار در جشنواره شعر فجر و با هدف تشویق و حمایت از ناشران به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی در زنجیره نشر، ناشر برگزیده حوزه نشر شعر معرفی و تقدیر خواهد شد. محمد معتمدی، خواننده پرآوازه موسیقی سنتی به همراه گروه خود، اشعاری از شهریار را برای حاضران اجرا خواهد کرد.

یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر ساعت ۱۶ یکشنبه ۶ اسفند در تالار پتروشیمی تبریز به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها