دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
بُن کتاب برای دانشجویان تهرانی

سهمیه‌ای برای دانشجویان تهرانی به منظور دریافت بُن خرید کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با توجه به استقبال دانشجویان تهرانی برای دریافت بُن خرید کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تعداد محدودی سهمیه برای آنها نیز اختصاص داده شد.
 
به این منظور ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد که دانشجویان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایت TIBF.IR نسبت به ثبت‌نام دریافت بُن کتاب اقدام کنند.
 
تعداد 187 هزار و 146 دانشجو، 9 هزار و 69 دانش آموز، 557 تن از اعضای هیئت علمی حوزوی و دانشگاهی و پنج هزار و 595 طلبه تاکنون نسبت به ثبت‌نام برای دریافت بُن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اقدام کرده‌اند.
 
همچنین امکان ثبت‌نام برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران و اساتید حوزه و دانشگاه همچنان فراهم است.
 
اجرای ویژه برنامه‌های 9 استان در نمایشگاه کتاب

چند سالی است که برنامه‌ روز استان‌ها با مصوبه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران و به منظور مشارکت استان‌های کشور در معرفی برنامه‌های فرهنگی و هنری، در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌‌شود.
 
امسال نیز 9 استان در نمایشگاه کتاب تهران از چهاردهم تا بیست و دوم اردیبهشت‌، به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند پرداخت. این استان‌ها به ترتیب زمان برگزاری برنامه‌های‌شان عبارتند از مرکزی، خراسان شمالی، همدان، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی.
 
سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» و با ریاست سید عباس صالحی از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها