شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور 385 ناشر برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور 385 ناشر از سراسر کشور با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از 4 تا 9 مهرماه سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری، 385 ناشر از سراسر کشور 46 هزار و 171 عنوان کتاب را در 185 غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برگزار می‌شود. 30 ناشر از استان به‌صورت مستقیم در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که در نمایشگاه حضور ندارند، بخش فروش متمرکز، آثار منتشر شده 38 ناشر را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

مبلغ 500 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. با هماهنگی‌های به‌عمل آمده بازدیدکنندگان می‌توانند با در دست داشتن بُن‌های توزیعی در سطح نمایشگاه از تعدادی از کتابفروشی‌های منتخب شهرکرد نیز کتاب خریداری کنند.

جشن امضای کتاب‌های جشنواره رضوی تولید کتاب کودک و نوجوان (مشهد و استانی)، جشن امضای کتاب «یک شهر، یک نویسنده» و کتاب «نشانه‌شناسی قلم‌های مستند دفاع مقدس(انتشارات علمی فرهنگی)»، نقد و بررسی و رونمایی کتاب «معرفی نویسندگان استان»، جشن امضای کتاب‌های ناشران استان با حضور نویسندگان شهرکرد، جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «زپود محنت و تار محبت» با حضور خانم کبیر، معرفی و تجلیل از مفاخر علمی شهرکرد، جشن امضای آثار انتشارات نقش و نگار با حضور امیرعلی نبویان، جُنگ شادی کتاب کودک، موسیقی زنده، شعر، قصه‌گویی، نمایش و ایستگاه نقاشی از جمله برنامه‌های جانبی درنظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب چهارمحال و بختیاری از 4 تا 9 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها