شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
​پاسداشت شیخ زکزاکی در «شب‎های شعر مقاومت»

نخستین برنامه از «شب‎های شعر مقاومت» با محوریت پاسداشت شیخ ابراهیم زکزاکی در موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه شهرستان ادب، همزمان با روز مقاومت اسلامی، نخستین برنامه از سری نشست‌های «شب‎های شعر مقاومت» با ا موضوع «پاسداشت مبارزه و آزادگی شیخ ابراهیم زاکزاکی و گرامیداشت شهیدان مسلمان نیجریه» در موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

«شب‎های شعر مقاومت» عنوان سلسله نشست‎های ادبی با موضوع شعر مقاومت است که هر بار در یکی از موضوعات مهم جهان اسلام و محور مقاومت، با حضور چهره‎های برتر شعر انقلاب و ادبیات مقاومت به‌طور پیوسته در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‎شود.

محمد زاکزاکی، فرزند شیخ ابراهیم زاکزاکی به تازگی با انتشار رنجنامه‎ای نسبت به وضعیت دشوار پدر خود ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «من از همه کسانی که به حق انسان برای برخورداری از عدالت و کرامت معتقدند می‌خواهم برای انجام تلاشی مضاعف به من بپیوندند. ما باید به این بی‌عدالتی به ظاهر بی‌پایان اعتراض کرده تا صدایمان شنیده شود. ما باید پیش از آنکه دیر شود دست بکار شویم و از هر آنچه در اختیار داریم بهره ببریم. خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ فرصتی برای اتلاف وجود ندارد. پدرم همین الان نیاز به پزشک دارد، همین الان! خدا را شاهد می‌گیرم که پدرم اکنون در حال نابینا شدن، فلج شدن و نابودی است.»

نخستین شب از «شب‎های شعر مقاومت» شنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در موسسه شهرستان ادب واقع در تهران، سه راه طالقانی، روبه‌روی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸، طبقه چهارم برگزار می‎شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها