دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
ایجاد 8 راه دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب با احداث شبدری جاده تهران ـ قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با پرداختن به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، گفت: سازمان حمل‌ و‌ نقل و ترافیک شهرداری تهران، مسئول پیگیری جابه‌‌جایی عوارضی تهران ـ قم با همکاری وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از شهر نوشت، علیرضا جاوید با بیان این‌که در نظر داریم تا جابه‌جایی عوارضی تهران ـ قم همزمان با افتتاح فاز نخست مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انجام شود، اظهار کرد: درغیر این صورت با مذاکراتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم پبشنهاد دادیم تا با افتتاح این مجموعه خودروها بدون توقف بتوانند از گیت‌های عوارضی برای ورود به شهر آفتاب عبور کنند که این کار در روانی ترافیک در این محدوده تأثیرگذار خواهد بود.

وی درباره ساخت شبدری در ابتدای جاده تهران ـ قم توضیح داد: طراحی و اجرای شبدری این مسیر نیز در حال انجام است و طبق طراحی‌های انجام شده قرار است تا این شبدری یک کیلومتر بالاتر از عوارضی تهران ـ قم اجرا شود.

معاون شهردار تهران با بیان این‌که بخشی از شبدری جاده تهران ـ قم همزمان با افتتاح شهر آفتاب به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای ساخت این شبدری با وزارت راه و شهرسازی و همچنین آستانه حرم امام خمینی (ره) نیز انجام شده است.

همچنین طبق پیش‌بینی‌های انجام شده از 8 مسیر شبدری جاده تهران ـ  قم 4 مسیر آن در فاز نخست شهر آفتاب تا قبل از آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته جاوید، 4 مسیر باقیمانده نیز تا پایان سال 95 آماده بهره‌برداری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها