پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
دیدار با عدنان غریفی در کتابفروشی هنر و ادبیات افراز

در نخستین جلسه از سلسله ‌جلسات دیدار با اهالی قلم کتابفروشی افراز، در روز پنجشنبه 24 دی، اهالی قلم با‌ عدنان غریفی، نویسنده، شاعر و مترجم، دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، در آغازین دیدار اهالی هنر و ادبیات با نویسندگان، شاعران و مترجمان، مراسم دیدار با عدنان غریفی، نویسنده، شاعر و مترجم نام‌آشنای کشور، از ساعت 17 پنجشنبه 24 دی، در کتابفروشی افراز برگزار می‌شود.

عدنان غریفی داستان‌نویس، شاعر و مترجم ایرانی مقیم هلند است. غریفی از جمله نویسندگان نوگرای دهه‌های 40 و 50 است که به‌همراه نویسندگان دیگری از جمله ناصر تقوایی، احمد محمود و... در زمره جریان متفاوت و آوانگارد داستان‌نویسی جنوب محسوب می‌شود.

تاکنون از این نویسنده، آثار بسیاری منتشر شده است و در این میان، نشر افراز مجموعه ‌شعر «نخل مشتعل»، رمان «سکه‌ها»، ترجمه‌ رمان «نظارت دقیق قطارها» نوشته‌ بهومیل هرابال را با قلم وی منتشر کرده است. همچنین سومین جلد از سلسله کتاب‌های پژوهشی _ تحلیلی «ادبیات معاصر ایران در گذر زمان» نشر افراز، به بررسی زندگی و آثار عدنان غریفی، با تألیف «حبیب باوی ساجد»، اختصاص یافته‌است.

کتاب‌فروشی تخصصی هنر و ادبیات افراز در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پاساژ دانشگاه، طبقه منهای یک واقع است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها