یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
بررسی «نقش و اهمیت مستندسازی در تدوین نقشه راه در مواجهه با زلزله» در کتابخانه حسینیه ارشاد

نشست «نقش و اهمیت مستندسازی در تدوین نقشه راه در مواجهه با زلزله» به مناسبت دوازدهمین سالروز زلزله بم در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به‌ مناسبت دوازدهمین سالروز زلزله بم، فعالان و کارشناسان این عرصه در قالب نشست «نقش و اهمیت مستندسازی در تدوین نقشه راه در مواجهه با زلزله» گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دو سال اخیر را ارائه می‌دهند. این نشست در تاریخ پنج‌شنبه 24 دی‌ماه از ساعت 10 تا 12 در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد پیش از این نیز در زمستان سال 1392 سه نشست به‌منظور دهمین سالگرد زلزله بم و پاسداشت یاد جانباختگان و یادآوری و پیگیری وضعیت بازماندگان (از جمله بیش از ۵۰۰ کودک قطع نخاعی در اثر زلزله) و بررسی وضع شهر و مردم بم در شرایط امروز و مرور رخدادهای مرتبط با زلزله‌ها در ده سال گذشته، با تاکید بر «نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در زلزله بم» برگزار کرد.

کتابخانه در ادامه فعالیت‌های خود برای مستند‌سازی منابع مرتبط با زلزله در خرداد 1393 برابر با بیست و چهارمین سالروز زمین‌لرزه منجیل و رودبار در سال ۱۳۶۹، پایگاه موضوعی خود را به نشانی eq.hepl.ir رونمایی کرد و در حال حاضر نیز بیش از سه‌ هزار عنوان منبع مرتبط در این پایگاه به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود درباره نشست‌هایی با موضوع زلزله می‌توانند با شماره‌ 22866465 تماس و یا با مراجعه به www.hepl.ir با کتابدار آنلاین ارتباط برقرار کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها