چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کتابشهر مشهد پس از مدت‌ها تعطیلی گشایش یافت

کتابشهر مشهد پس از مدت‌ها تعطیلی دیروز طی مراسمی با حضور نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابشهر ایران، این شعبه مشهد نخستین شعبه مؤسسه کتابشهر ایران است که مدیریت آن به مجمع ناشران انقلاب اسلامی واگذار شده است و با این بازگشایی، مجمع رسماً به باشگاه کارگزاران کتابشهر ایران پیوست.

به گفته حامد شفیق، مدیرعامل مؤسسه کتابشهر ایران، شعبه کتابشهر مشهد در راستای استانداردسازی و سیاست واگذاری شعبات مختلف کتابشهر به بخش خصوصی، با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است.

این شعبه که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌­های کتابشهر است، پس از یک دوره تعطیلی و رکود، با همکاری و مدیریت مشترک مؤسسه کتابشهر ایران و مرکز ترنج (بخش توزیع مجمع ناشران انقلاب اسلامی) فعالیت خود را از سر گرفت.

مراسم بازگشایی کتابشهر مشهد دیروز (سه‌شنبه، 8 دی‌ماه) با حضور نماینده حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که به دلیل سفر کاری نتوانست در مراسم حضور یابد، حسینی کارگزار جدید و جمعی از اهالی فرهنگ برگزار شد.

مؤسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه‌اندازی کرده است.

علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با پراکندگی جغرافیایی و نشانی این شعبات کتابشهر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این مؤسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها