شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
برپایی نشست تخصصی «تاریخ‌نویسی هنر در ایران» در فرهنگستان هنر

نخستین نشست از برنامه‌های جنبی نمایشگاه «كتاب هنر» با عنوان «تاریخ هنر نویسی در ایران» یکشنبه 24 آبان با سخنرانی علی اصغر میرزایی مهر، محمدحسن حامدی و جواد علی محمدی در سالن سینماتک موسسه فرهنگی- هنری صبا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، پنج نشست‌ تخصصی همراه با برگزاری نمایشگاه «‌كتاب هنر» در موسسه فرهنگی- هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر برپا می‌شود. نخستین نشست از این مجموعه به بررسی «تاریخ هنر نویسی در ایران» اختصاص دارد که از ساعت 16، یکشنبه 24 آبان با سخنرانی علی اصغر میرزایی مهر، محمدحسن حامدی و جواد علی محمدی در سالن سینماتک موسسه فرهنگی- هنری صبا برگزار می‌شود.


نخستین نمایشگاه تخصصی «كتاب هنر» ایران با همكاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه كتاب و موسسه فرهنگی هنری صبا متعلق به فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شركت در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552 فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

نمایشگاه تخصصی هنر نیز از 23 تا 30 آبان، همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب، از ساعت 10 تا 18 میزبان علاقه‌مندان به كتب هنری است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها