چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
رونمایی از 11 عنوان کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی از برگزاری یازدهمین دوره این سمپوزیوم در تهران با چند کشور خارجی خبر داد و گفت: در این مراسم از 11 عنوان کتاب روابط عمومی رونمایی و 55 برگزیده حوزه‌های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هوشمند سفیدی چهارشنبه (20 آبان‌ماه) با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف این نمایشگاه دیدن کرد.

وی در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاری یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی اظهار کرد: در این دوره ضمن برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی در حوزه فرهنگ‌سازی»، هشت مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی ارائه خواهد شد.

این فعال رسانه‌ای افزود: طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی ـ آموزشی در مجموع 650 نفر از دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فرا خواهند گرفت.

دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به برخی جزئیات این همایش بین‌المللی اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه یکشنبه (24 آبان‌ماه) با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، جمعی از مدیران مسئول رسانه‌ها، استادان علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار خواهد شد.

سفیدی از رونمایی 11 عنوان کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم خبر داد و افزود: از دیگر برنامه‌های یازدهمین دوره سمپوزیوم، معرفی 55 برگزیده حوزه‌های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 خواهد بود.



دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با مقایسه این دوره از سمپوزیوم نسبت به دوره قبلی، مزیت‌های آن را شامل استقبال گسترده جامعه روابط عمومی، ارتقای کیفیت برنامه‌های علمی ـ آموزشی و صدور قطعنامه جهانی دانست.

سفیدی با تأکید بر این که یکی از تولیدات مهم روابط عمومی «قدرت ارتباطی» است، روابط عمومی را کلید طلایی دولت یازدهم دانست و خواستار جدی گرفتن روابط عمومی و حل مسائل انباشته آن شد.

وی با بیان این‌که این رویداد بین‌المللی در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی‌ها برپایه کمپین و اثربخشی بیشتر برنامه‌های ارتباطی هستیم.

دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در ادامه، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را محل تعامل رسانه و استفاده از تجربیات یکدیگر عنوان کرد  و گفت: این رویداد بزرگ رسانه‌ای کشور فرصتی است تا اهالی مطبوعات و رسانه گرد هم بیایند و در فرصتی مغتنم با مخاطبان به‌صورت چهره به چهره مذاکره کنند.

این فعال رسانه‌ای کشور همچنین با اشاره به نقش تأثیرگذار و بی‌بدیل رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویدادها، اظهار کرد: رسانه‌ها باید در عین حال با نقد دلسوزانه و منصفانه مسئولان کشور و خدمتگزاران، به این ملت در ادامه راه کمک و یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها