چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۰
«سلامت عاطفي فرزند شما» منتشر شد

جلد ششم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «سلامت عاطفي فرزند شما» اثر شركت چنينگ‌ال. بت با ترجمه مرتضي خواجوي از سوي موسسه مهارت‌هاي زندگي رويش منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «سلامت عاطفي فرزند شما» با يادآوري كاركردهاي مثبت خانواده به ارائه راه‌هاي درست پرورش عاطفي فرزندان در خانواده پرداخته‌است.

در اين اثر سعي شده با استفاده از طرح‌هاي ساده و ابتدايي مدل‌هاي گوناگون رفتارهاي اجتماعي سالم و موثر بر بهداشت فرزندان رواني براي والدين تبيين شود.

نويسنده در اين اثر علاوه بر اشاره به برقراري ارتباط دوستانه و پايدار با فرزندان، قرار دادن آنان در جريانات واقعي زندگي را از فنون بهداشت رواني عنوان كرده‌است. 

در بخشي از اين اثر آمده‌است: سلامت عاطفي فرزندمان يعني اين كه فرزند ما چگونه احساس مي‌كند، فكر مي‌كند، رفتار مي‌كند و با دنياي بيرون ارتباط برقرار مي‌كند. كودكان معمولاً به دو صورت موفق يا ناموفق با دنياي بيرون ارتباط برقرار مي‌كنند...

چند عامل اساسي در سلامت عاطفي كودكان، آنچه در خانه شما مي‌گذرد، هشت روش براي پرورش سلامت عاطفي، دوستان فرزندانتان را درك كنيد، نشانه‌هاي سلامت عاطفي نامطلوب و كمك گرفتن از متخصصان از موضوعات اين اثرند.

جلد ششم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «سلامت عاطفي فرزند شما» را موسسه مهارت‌هاي زندگي. رويش در قطع رقعي، 15 صفحه، شمارگان 3000 نسخه و بهاي 4500 ريال به بازار نشر عرضه كرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها