دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۰
شايع‌ترين نشانه‌هاي اضطراب

جلد پنجم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «درباره استرس چه مي‌دانيم؟» اثر شركت چنينگ‌ال. بت با ترجمه مرتضي خواجوي از سوي موسسه مهارت‌هاي زندگي رويش منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «درباره استرس چه مي‌دانيم؟» با استفاده از طرح‌هاي ساده اثرات مخرب استرس و راه‌كارهاي مقابله با آن را به عنوان يكي از روش‌هاي حفظ سلامت روان بيان كرده‌است.

نويسنده در كتاب حاضر با تبيين موقعيت‌هاي گوناگون استرس‌زا در جوامع كنوني، راه‌حل‌هاي عملي كنترل فشارهاي عصبي و از بين بردن نتايج منفي ناشي از آن را توضيح داده‌است.

استرس چيست؟، استرس و روش‌هاي مقابله با آن، عوامل مؤثر در ايجاد استرس، احساس نگراني و دلهره، شايع‌ترين نشانه‌هاي اضطراب، آيا دارو مي‌تواند كمك كند؟، روش‌هاي عملي مبارزه با استرس و نتايج منفي آن از موضوعات مطرح شده در اين اثرند.

در قسمتي از اين كتاب آمده‌است: امروزه استرس‌ها و عوارض ناشي از آن‌ها يك مشكل عمومي به حساب مي‌آيند. بسياري از بيماراني كه براي دردهايشان به پزشك مراجعه مي‌كنند دچار مشكلات عاطفي و رواني ناشي از استرس هستند. اين مشكلات منشاء دردهاي جسماني نيز هستند.

جلد پنجم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «درباره استرس چه مي‌دانيم؟» را موسسه مهارت‌هاي زندگي. رويش در قطع رقعي، 15 صفحه، شمارگان 3000 نسخه و بهاي 4500 ريال به بازار نشر عرضه كرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها