یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۰
نسبت به خودت چه احساسي داري؟

جلد چهارم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «عزت نفس چيست؟» اثر شركت چنينگ‌ال. بت با ترجمه مرتضي خواجوي از سوي موسسه مهارت‌هاي زندگي رويش منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كتاب «عزت نفس چيست؟» با استفاده از تصاوير ساده سياه و سفيد راه‌كارهاي عملي افزايش عزت نفس در شرايط اجتماعي گوناگون را تشريح كرده‌است.

نويسنده اين اثر در هر بخش با پرسش‌هاي متعدد، توجه خوانندگان را به اهميت ارتقاء عزت نفس در برخورد با ديگران معطوف داشته‌است.

از عناوين كتاب حاضر مي‌توان به عواملي كه بر عزت نفس تو تأثير دارند، چرا بايد به عزت نفسم فكر كنم؟، اهميت عزت نفس بالا، به خودت ايمان بياور، اثرات عزت نفس پايين، نگرش‌هاي منفي نسبت به خود و ديگران، چگونه مي‌تواني درباره خودت مثبت فكر كني؟ و ميزان عزت نفس خود را ارزيابي كن، اشاره كرد.

در بخشي از اين اثر با عنوان «نگرش منفي نسبت به خود و ديگران» آمده‌است: خيلي از افراد به كارهايي كه انجام مي‌دهند هيچ بهايي نمي‌دهند. چنين افرادي استعدادهاي خود را ناچيز مي‌دانند و فكر مي‌كنند كه ديگران از آن‌ها برتر هستند. آن‌ها حتي فكر مي‌كنند كه موقعيت‌ها بر حسب شانس اتفاق افتاده و به آن‌چه خود انجام داده‌‌اند ايمان ندارند.

جلد چهارم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «عزت نفس چيست؟» را موسسه مهارت‌هاي زندگي رويش در قطع رقعي، 15 صفحه، شمارگان 3000 نسخه و بهاي 4500 ريال به بازار نشر عرضه كرده ‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها