سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۲
چرا عصباني مي‌شويم؟

جلد سوم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «در مورد خشم» اثر شركت چنينگ‌ال. بت با ترجمه مرتضي خواجوي از سوي موسسه مهارت‌هاي زندگي رويش منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) كتاب «در مورد خشم» جلد سوم مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان است كه عوامل موثر در ايجاد عصبانيت، تغييرات فيزيكي و شيميايي آن در بدن انسان و انعكاس آن در برخورد با ديگران را عنوان كرده‌است.

نويسنده در اين اثر ضمن ارائه برخي از راه‌كارهاي مقابله و كنترل خشم، خطرات ناشي از عصبانيت را در كوتاه مدت و دراز مدت بيان كرده‌است.

عصبانيت و خشم، خطرات خشم كنترل نشده، چگونگي مواجهه با موقعيت‌هاي عصباني كننده و فعاليت‌هايي كه مانع از عصبانيت مي‌شوند، از موضوعات اين اثر به شمار مي‌روند.

در قسمتي از اين اثر آمده‌است: «خشم هيجاني است كه امروزه به بدترين شكل بيان مي‌شود، در حالي كه شيوه‌هاي ديگري براي بيان آن وجود دارد. خشم را مي‌توان به شيوه‌هاي مفيد و مخرب بيان كرد ... »

جلد سوم از مجموعه كتابچه‌هاي سلامت روان با عنوان «در مورد خشم» را موسسه مهارت‌هاي زندگي رويش در قطع رقعي، 15 صفحه، شمارگان 3000 نسخه و بهاي 4500 ريال به بازار نشر عرضه كرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها