چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «یوسف لیلا» تمدید شد

محمد ابویی، مدیر عامل خانه شهریاران جوان از تمدید فراخوان جایزه «یوسف لیلا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) محمد ابویی مدیر عامل خانه شهریاران جوان ضمن تشکر از همه شاعران شرکت کننده در فراخوان جایزه ملی ادبی «یوسف لیلا» اعلام کرد به علت استقبال بالای شرکت کنندگان و درخواست شاعران از سراسر کشور، به رغم زمان محدود باقی مانده تا اختتامیه، مهلت ارسال آثار به مدت سه روز یعنی تا پایان وقت اداری نوزده مهر ماه تمدید شد. شرکت کنندگان می توانند از طریق وب سایت رسمی جشنواره با نام خادم http://khademolhossein.com/ و پست الکترونیک جشنواره به آدرس Yusufeleila@gmail.com نسبت به ارسال آثار اقدام کنند .
 
مدیر عامل خانه شهریاران افزود: تا کنون نزدیک به هشتصد اثر از شاعران جوان به دبیرخانه رسیده است که با توجه به موضوع خاص جشنواره و زمان کم فراخوان، این تعداد آثار دریافتی برای جایزه‌ای ادبی کم نظیر است .
 
محمد ابویی در پایان گفت: پس از پایان مهلت دریافت آثار به سرعت داوری جشنواره در سه سطح ریزش اولیه، داوری مقدماتی و داوری نهایی توسط صاحب‌نظران عرصه شعر آیینی انجام خواهد شد و امیدواریم در تاریخ 30 مهر ماه در آیین اختتامیه، برگزیدگان جشنواره معرفی شوند.
 
نخستین جایزه ملی ادبی «یوسف لیلا» به دبیری علی سلیمانی با محوریت شخصیت و سیره حضرت علی اکبر در حوزه شعر توسط خانه شهریاران جوان برگزار می‌شود و جوایز جشنواره برای نفرات اول تا سوم به ترتیب پنجاه، چهل و سی میلیون ریال خواهد بود .
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها