یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
«سی روز، سی کتاب» از رادیو فرهنگ به روی آنتن می‌رود

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اجرای برنامه «سی روز، سی کتاب» و برنامه های متعدد و متنوع قرآنی از رادیو فرهنگ در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از وبگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه «سی روز، سی کتاب» در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان از رادیو به روی آنتن می‌رود.
 
رادیو فرهنگ هر روز یک برنامه ادبی تحقیقی برای مخاطبانش تدارک دیده است  كه در قالب برنامه‌های «سی روز، سی حدیث»، «سی روز، سی كتاب»، «سی روز، سی آیین» و «سی روز، سی غزل» پخش می‌شوند. رادیو فرهنگ در قالب این موضوع‌ها، تلاش خواهد كرد معارف بسیاری را در ماه مبارک رمضان ترویج دهد.

شبكه رادیویی قرآن نیز امسال علاوه بر معرفی كتاب‌های قرآنی در برنامههای روزانه خود، با ارائه برنامه‌های تعاملی با سیمای قرآن به آموزش قرائت، حفظ و مفاهیم قرآنی می‌پردازد. برنامه‌های كوتاه‌مدت آموزشی برای تدریس قرائت و تجوید قرآن كریم، ارائه تلاوت‌های قاریان بین‌المللی، پخش بخش‌هایی از سخنرانی‌های عالمان، پوشش كرسی‌های تلاوت، پوشش وسیع نمایشگاه قرآن كریم كه هر سال در ماه رمضان برپا می‌شود و تولید 500 قطعه نمایشی قرآنی برگرفته از آیات كتاب وحی از دیگر برنامه‌های رادیو قرآن برای مخاطبان در ماه رمضان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها