سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
عرضه 2000 عنوان کتاب از واحدهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه 28/رویکرد محیط زیستی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی با شعار اصلی دانش، فرهنگ و اقتصاد در بستر آزاداندیشی و با رویکرد «دانشگاه آزاد حامی صنعت سبز» با دو هزار عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) حسین غلامرضازاده، مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه حضور این مرکز دانشگاهی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، دو هزارعنوان کتاب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی عرضه می‌شود که شامل همه رشته‌های دانشگاهی از جمله علوم پایه، پزشکی، علوم انسانی و فنی و مهندسی است.
 
وی افزود: تفاوت حضور امسال دانشگاه آزاد اسلامی با سال‌های گذشته در این است که تمامی استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت متمرکز و در یک سالن کتاب‌های خود را ارائه می‌کنند و در هر غرفه محصولات آموزشی، فرهنگی، مجلات علمی و محصولات نرم افزاری نیز ارائه می‌شود.
 
غلامرضازاده در ادامه تصریح کرد: علاوه بر تخفیف‌های مرسوم برای همه بازدیدکنندگان، سالن دانشگاه آزاد تخفیف‌های بالایی نیز برای دانشجویان و به‌ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درنظر گرفته است.
 
مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی افزود:  دانشگاه امسال درنظر دارد برای عرضه کتاب‌ها از پاکت پلاستیکی استفاده نکرده و به جمع دوستداران طبیعت بپیوندد و به این منظور با پرهیز از هزینه‌های اضافی، به‌طور نمادین دو هزار پاکت پارچه‌ای با آرم دانشگاه آزاد اسلامی عرضه خواهد کرد. همچنین برای اشاعه شعار «دانشگاه آزاد حامی صنعت سبز» بروشورهایی در حوزه شعار دانشگاه مبنی دانشگاه آزاد حامی صنعت سبز را در پاکت‌ها عرضه خواهیم کرد تا در این زمینه هم فرهنگ‌سازی شود.
 
وی درباره کتاب‌های صوتی این دانشگاه نیز گفت: امسال برای نخستین‌بار کتاب‌های صوتی در دانشگاه آزاد اسلامی تولید شده که البته هنوز در مرحله پیمایش نتایج و بازخوردهای اولیه است و امیدواریم سال ۹۴ هزاران عنوان کتاب صوتی داشته باشیم.
 
غلامرضازاده ادامه داد: در نمایشگاه امسال بخشی هم به ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دارد و حرکت دانشگاه به سمت کیفیت را به نمایش خواهیم گذاشت. دیگر ویژگی مهم غرفه دانشگاه آزاد اسلامی این است که برای دکور داخلی آن از طرح‌های معماری ایرانی و اسلامی استفاده شده که طراحی آن بسیار جالب و دیدنی است. حوضی نمادین به‌عنوان نماد معماری ایرانی در آنجا خواهد بود و بخش‌های اداری هم معماری ایرانی خواهند داشت. همچنین محل‌هایی برای نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی درنظر گرفته‌ایم و بخشی از سالن به استقرار و پذیرایی از خبرنگاران اختصاص دارد.
 
مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: عناوین کتاب‌های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فنی و مهندسی و انسانی به‌ویژه در عرصه دینی و فرهنگی بیشتر است. همچنین تمامی این کتاب‌ها با مشارکت مدرسان و دانشجویان تهیه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها