سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
بلونیا 2015 به تهران می‌آید

آثار راه یافته به نمایشگاه تصویرگری بلونیا 2015 در نمایشگاهی با عنوان «تهران - بلونیا 2015» به نمایش در می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) آثار راه یافته به نمایشگاه تصویرگری بلونیا 2015 در نمایشگاهی با عنوان «تهران - بلونیا 2015» که با همکاری انجمن تصویرگران و باغ موزه قصر برگزار می‌شود به نمایش در می‌آیند. قرار است در کنار نمایش آثار بولونیا 2015، آثار تصویرگری راجر ملو، برنده جایزه هانس کریستین اندرسن 2014، نیز به نمایش درآید.
 
همچنین نمایش آثار تصویرگران ایرانی که طی 10 سال گذشته به نمایشگاه بلونیا راه پیدا کرده‌اند و کتاب‌های ایرانی برنده جایزه نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (از ابتدا تاکنون) از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود.
 
از آنجایی که غرفه ایران در نمایشگاه بلونیای امسال توسط انجمن تصویرگران به نمایندگی از سه تشکل غیر دولتی ادبیات کودک شامل انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن ناشران و انجمن تصویرگران و با همکاری موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی ایران برنامه‎ریزی و برپا شد و با استقبال خوب ناشران و بازدیدکنندگان نیز همراه بوده است، این نمایشگاه به پیشنهاد و دعوت مدیر غرفۀ ایران در نمایشگاه کتاب بلونیا 2015 به ایران آمده است.
 
نمایشگاه «تهران - بلونیا 2015» جمعه 18 اردیبهشت، ساعت 17 با حضور هیئت مدیره انجمن تصویرگران و «روبرتاکینی» رئیس نمایشگاه کتاب کودک بلونیا، در نگارخانه ملک الشعرای بهار در باغ موزه قصر، واقع در انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 24 اردیبهشت از ساعت 9 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها