سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
خبرنامه بهار انتشارات پیدایش به چاپ رسید

خبرنامه انتشارات پیدایش ویژۀ بهار 94 منتشر شد. این خبرنامه مانند شماره‌های پیشین در دو بخش مجزای «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» برای علاقه‌مندان به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شماره جدید خبرنامه انتشارات پیدایش، به مناسبت فرا رسیدن سال نو صفحات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است؛ از جمله صفحه «پیشنهاد کتاب برای تعطیلات نوروز» در بخش نوجوان و «مروری بر کارنامه آثار بزرگسال انتشارات پیدایش» در بخش بزرگسال. این بخش به انعکاس نقد و نظر نویسندگان و مترجمان اختصاص دارد و شامل یادداشت‌هایی از افرادی چون علی‌اصغر شیرزادی، لیلی فرهادپور، فرشته احمدی، کاوه فولادی‌نسب و.... درباره کتاب‌های انتشارات پیدایش است.

از دیگر بخش‌های خبرنامه کودک و نوجوان این شماره می‌توان به ماجرای فرار به شهر افسونگر «ونیز»، با اجازه کوچولوها، کی چی می‌خواد بخونه و صفحه‌ای برای شما در سایت  اشاره کرد.

خبرنامه پیدایش پنج سال است که با نام «پیک پیدایش» به‌صورت فصلنامه چاپ می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در آن با تازه‌ترین کتاب‌های انتشارات آشنا شوند، صحبت‌های نویسندگان، مترجمان و تصویرگران را درباره آثارشان بخوانند، از اخبار داخلی شامل تخفیف‌ها و مسابقه‌های کتاب‌خوانی مطلع شوند و در جریان فعالیت‌های باشگاه خوانندگان پیدایش قرار گیرند.
 
نسخه الکترونیکی این خبرنامه اکنون از سایت انتشارات پیدایش قابل ‌دریافت بوده و به آدرس ایمیل اعضای باشگاه خوانندگان پیدایش ارسال شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه چاپی خبرنامه را از فروشگاه مرکزی انتشارات پیدایش واقع در خیابان انقلاب به‌صورت رایگان دریافت کنند.

این خبرنامه همچنین در برخی کتابفروشی‌های تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، ساری، کرمان و... توزیع می‌شود.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها