شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
11 مهندس منتخب کشور در فرهنگستان علوم تجلیل می‌شوند

همزمان با روز مهندس (سه‌شنبه 5 اسفندماه) در فرهنگستان علوم از 11 مهندس منتخب کشور در سال 93 تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) همزمان با روز مهندس (سه‌شنبه 5 اسفندماه) یازدهمین دوره معرفی و تجلیل از برترین مهندسان، سومین دوره معرفی و تجلیل از استادان مطرح مهندسی و دانشمندان جوان این حوزه به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم برگزار خواهد شد.  
 
دکتر جلیل آقا راشد محصل در گروه مهندسی برق، نویسنده کتاب «فیزیک الکتریسیته و مغناطیس (برای رشته های علوم و مهندسی)» دکتر سعید ناطق در گروه مهندسی مواد و متالورژی و نویسنده «مهندسی مواد» و دکتر ابوالحسن وفایی در شاخه مهندسی عمران و نویسنده کتاب «سازه‌های فولادی» در این همایش به عنوان چهر‌ه‌های پیشکسوت حوزه مهندسی تجلیل خواهند شد.
 
در بخش دیگری از این همایش نیز سه استاد برتر حوزه مهندسی مهندس داود عابدی آملی در گروه مهندسی شیمی، مهندس علیقلی فرداد در گروه مهندسی برق و مهندس نصراله محمدحسین فلاح در گروه مهندسی مواد و متالورژی تجلیل می‌شوند.
 
فرهنگستان علوم در این روز همچنین از چهار دانشمند جوان منتخب حوزه مهندسی کشور، دکتر مجید ابن علی حیدری در زمینه مهندسی برق، دکتر مهدی عبداللهی در گروه مهندسی شیمی، دکتر سعید قلی‌زاده قلعه عزیز در حوزه مهندسی مواد و دکتر داود یونسیان در زمینه مهندسی مکانیک تجلیل خواهد کرد.

آیین گرامیداشت روز مهندس، از ساعت 15 تا 17 سه‌شنبه (پنجم‌اسفند‌ماه) در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها