شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
چهارمین دوره مشاوره آموزش کتابدار برگزار می‌شود

چهارمین دوره مشاوره آموزش کتابدار از صبح دوشنبه 6 الی پنج شنبه 11 بهمن با محوریت استان تهران در شهرستان تنكابن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌ محمد افتخاری مسئول برگزاری چهارمین دوره مشاوره آموزش کتابدار اظهار داشت: چهارمین دوره مشاوره کتابدار از روز دوشنبه ششم بهمن تا پنج شنبه یازدهم بهمن ماه سال جاری با محوریت استان تهران در شهرستان تنکابن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 160 نفر از کتابداران استان های قم، گیلان، البرز و تهران در این فعالیت‌ها افزود: تأمین هزینه‌ها و مدیریت این برنامه بر عهده استان تهران است و مکان برگزاری این دوره شهرستان تنکابن در نظر گرفته شده است.

افتخاری درباره سرفصل مطالب و ترکیب گروه استادان در این دوره نیز گفت: سر فصل‌ها و استادان این دوره از کارگاه‌ها نسبت به دوره قبل، بدون تغییر خواهد بود و در این دوره نیز عناوینی مانند: بحث و بررسی پیرامون ادبیات عامه‌پسند ایرانی، بررسی کتاب‌ها و ناشران کودک و نوجوان و آسیب‌شناسی آن و جذب و جلب مخاطب با پرسش محوری «چرا یک نفر باید بخواهد برای بار دوم به کتابخانه بیاید؟» محوریت فعالیت کارگاه‌ها را تشکیل خواهد داد.

وی همچنین با تاکید بر جنبه کارگاهی و گفت و گو محوری چهارمین دوره مشاوره آموزش کتابدار تصریح کرد: شرکت در این دوره از کلاس‌ها به صورت داوطلبانه و اختیاری است و هدف آن ارتقای توانمندی کتابداران به عنوان بدنه اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها