شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۸
م.مويد به خانه بازگشت

م.مويد شاعر كشورمان كه سال‌هاست در لاهيجان به سر مي‌برد، چند روز گذشته را به علت شكستگي دنده و كتف در بيمارستان سپري كرد. وي در حال حاضر از بيمارستان مرخص شده و در منزل، در استراحت مطلق و تحت مراقبت است.-

 دختر مويد به خبرنگار خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: پدرم به دليل افت فشار خون دچار سرگيجه شده و در نتيجه افتادن از بلندي، با شكستگي سر و دنده و ضربه شديد به كتف مواجه شده است.

وي ادامه داد: با اين حال درد اصلي وي مربوط به مفاصل گردن است كه متاسفانه درمان فوري هم ندارد. البته حال عمومي ايشان رو به بهبود است. 

محمدحسين مهدوي (م. مؤيد) متولد سال 1322 نجف اشرف است. «مگر با لبخنده‌ي ماه»، «گلي اما آفتابگردان»، «تو کجاست» و «سيماب‌هاي سيمين» از مجموعه شعرهاي او هستند. وي كه فرزند يكي از استادان برجسته علوم اسلامي در نجف بوده است، كتابي نيز با عنوان «حسين علي» دارد كه در آن با نثري كاملا متفاوت با اسلوب نگارش ديگر كتاب‌هاي فارسي مرتبط با عاشورا، به توضيح تاريخي اين واقعه عظيم پرداحته است.

«جغرافياي تاريخي گيلان»، «رجال دوهزار سال گيلان» و «سادات متقدمه‌ي گيلان» سه اثر پدر اين شاعرند كه مويد آنها را منتشر كرده است.

اين شاعر كه سال گذشته به عنوان شاعر برتر جشنواره‌ شعر فجر معرفي شد، دريافت جايزه شعر کارنامه را نيز در سال 1382، در كارنامه‌ خود دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط