سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
مهدی علیزاده به سمت مشاور کتابخانه مجلس منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر محمد رجبی، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام والمسلیمن مهدی علیزاده به سمت مشاور کتابخانه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با حکم محمد رجبی، رئیس کتابخانه مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده به سمت مشاور کتابخانه منصوب شد.
متن حکم به این قرار است:
 
جناب آقای دکتر مهدی علیزاده
 
باتوجه به سوابق درخشان جنابعالی در ارتباط با مراجع اجرایی، علمی و فرهنگی کشور،‌ به سمت مشاور این کتابخانه منصوب می‌شوید.
 
امید است در جذب ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی موردنیاز کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس در جهت تحقق برنامه‌های جاری و آتی آن به‌ویژه در شرایط انقباض بودجه که نیاز به تعاون و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مشترک‌الاهداف را اقتضا می‌کند، با عنایات خاصه الهی موفق باشید.
 
محمد رجبی
رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
 
 
سوابق حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده
 
وی از استادان دانشگاه و عضو شورای هماهنگی حقوقی دستگاه‌های اجرایی کشور و مدیر کل حقوقی و امور مجلس و مشاور رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران بوده است. علیزاده همچنین ریاست شورای فقهی هنر و قائم مقامی پژوهشکده هنر و مشاور امور اجرایی صندوق بازنشستگی کشور را در کارنامه خود دارد.
 
عضویت در شوراهای پژوهشی، موسیقی، هماهنگی و شورای برنامه ریزی فرهنگستان هنر، مشاور دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور صیانت و حمایت از آثار فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر حوزه فرهنگی و بسیج سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران از دیگر سوابق وی است.
 
علیزاده همچنین مشاور عالی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.
 
از آثار وی می‌توان به تصحیح کتاب «الملاحم فی ظهور المهدی (عج)»، «شورای نگهبان و نظارت استصوابی» و «حقوق بشر از نگاه کتاب و سنت» و «حقوق مدنی در اسلام و قرآن» اشاره کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ash ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    🖕🏻

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها