یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
پخش تیزر تبلیغاتی «من زنده‌ام» در 67 سینمای کشور

تیزر تبلیغاتی کتاب «من زنده‌ام» از امروز در بیش از 67 سینمای کشور پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌ای شیرازه، تیزر معرفی کتاب «من زنده‌ام» با هدف ترغیب مخاطبان به شرکت در مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» از امروز، 16 آذر 93 در سینماهای کشور پخش می‌شود.
 
تیز معرفی کتاب «من زنده‌ام» به کوشش «مرکز رسانه‌ای شیرازه» تهیه شده است و پیش از نمایش فیلم‌های شیار143، مهمان‌ داریم، شهر موش‌ها و تراژدی، با همکاری شرکت «بهمن‌ سبز» در بیش از 67 سینمای کشور به روی پرده می رود.
 
نخستین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده‌ام» برگزار شده است. از  زمان برگزاری نخستین دوره مسابقه کتاب و زندگی (آبان 93) تا 15 آذر، حدود 20هزارنفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند. علاقه‌مندان تا 19دی (هفدهم ربیع‌الاول) فرصت دارند در مسابقه «کتاب و زندگی» شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه «کتاب و زندگی» می توانند به سایت KetabZendegi.ir مراجعه و در صورت تمایل برای خرید کتاب عدد 1 را به شماره 10001661 پیامک کنند.
 
کتاب «من زنده‌ام» روايت «معصومه آباد» از حدود چهار سال اسارتش در اردوگاه‌هاي حزب بعث عراق است که چاپ یک‌صد و پنجاه‌ و دوم آن از سوی انتشارات بروج به بهای 85‌ هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها