جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
خرید 290 عنوان کتاب از سوی وزارت ارشاد

هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 290 عنوان کتاب را به مجموع 58 هزار و 50 نسخه در تازه‌ترین فهرست‌ خرید خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مصوبات پانصد و بیست و چهارمین جلسه هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

براساس این گزارش، در جلسه هیات انتخاب و خرید کتاب، 290 عنوان کتاب (58 هزار و 50 نسخه) برای خرید انتخاب شده است. علاقه‌مندان برای مشاهده این آثار می‌توانند ( اینجــــا) را کلیک کنند.

اعتبار خرید کتاب‌های مصوب تا 30 بهمن ماه سال جاری است؛ به این معنی که برای خرید این کتاب‌ها از سوی وزارت ارشاد، ناشران مربوطه باید نسبت به ارائه آنها به هیات مذکور، تا زمان تعیین شده اقدام کنند.

همچنین طبق این فهرست، بیشینه نسخه‌های مصوب از این کتاب‌ها، با شمارگان 600 و کمینه نسخه‌های مصوب از این کتاب‌ها، با شمارگان 50 نسخه است.

بر اساس این گزارش، به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه کتاب‌های منتشر شده و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها، ناشران می‌توانند یک نسخه از هر کتاب چاپ نخست خود را پس از اعلام وصول به دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب ارسال کنند تا بررسی‌های لازم برای خرید آن در این هیات انجام شود. از این رو برای طرح کتاب در هیات یاد شده نیازی به مکاتبه یا مراجعه حضوری ناشران نیست.

در جلسات هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علی اصغر محمدخانی، حمیدرضا ارباب‌سلیمانی، محمدکاظم شمس، محمدعلی مهدوی‌راد، علی شجاعی‌صائین، علی‌اصغر سیدآبادی، مصطفی امیدی و علی اوجبی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها