چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
اهداء 22 هزار جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری ورامین

در یک اقدام فرهنگی و خیرخواهانه 22 هزار جلد کتاب از سوی انتشارات نظری به مراکز فرهنگی هنری شهرستان ورامین اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات نظری با مدیریت جعفر حاجی کریم نظری در ادامه فعالیت‌های خود در هفته کتاب و کتابخوانی 22 هزار جلد کتاب را به مراکز فرهنگی هنری شهرستان ورامین اهدا کرد که از این تعداد پنج هزارجلد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین اختصاص یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با قدردانی از این اقدام فرهنگی گفت: انتشارات نظری از جمله مراکز فرهنگی محسوب می‌شود که سالانه با انتشار کتاب‌های ارزشمند و اهدای آنها در مناسبت‌های مختلف به نهادها و ارگان‌های فرهنگی، فصل جدیدی را در آسمان فرهنگی کشور به عنوان خیر فرهنگی، باز کرده است.

آرمان مهر با تأکید بر حمایت ناشران و سایر فعالان فرهنگی از گسترش فرهنگ کتابخوانی ادامه داد: بی شک اگر بتوانیم این فرهنگ را در میان اقشار پر درآمد جامعه نهادینه کنیم، دیگر نگرانی ما در مورد ضعف ابزار فرهنگی در جامعه، برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که در جامعه بیشتر از هرچیزی، نیازمند پایگاه‌های مجهز به ابزار روز فرهنگی و هنری هستیم، گفت: این‌گونه فعالیت‌های ماندگار فرهنگی و خیرخواهانه  قطعاً مورد قدردانی همگان است و آیندگان نیز از آن نیکی یاد خواهند کرد.

بنابر اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین انتشارات نظری بسیاری از کتاب‌ها نویسندگان شهرستان ورامین را رایگان به چاپ رسانده و قرار است در یک مراسم رسمی از مدیریت انتشارات نظری و خیران فرهنگی، با حضور مسئولان قدردانی به عمل آید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها