پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
طاهری: مسئولیت کم‌کاری انتشارات نمایش را می‌پذیرم

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور ضمن بازدید از غرفه «ایبنا» در بیستمین نمایشگاه مطبوعات درباره انتشارات نمایش گفت که مسئولیت کم‌کاری این ناشر بر عهده من است و هم‌اکنون مشغول برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور دوباره این نشر در بازار کتاب هستیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) حسین طاهری، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور از غرفه «ایبنا» در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد و با حاضران به گفت‌وگو پرداخت.

طاهری در پاسخ به این پرسش «ایبنا» که «چرا در یک سال اخیر انتشارات نمایش بسیار کم‌کار شده است؟» گفت: من به فعالیت خودم و اداره‌های زیرمجموعه‌ام به‌هیچ‌عنوان نمره قبولی نمی‌دهم. مسئول مستقیم کم‌کاری انتشارات نمایش نیز بر عهده من است.

وی افزود: تئاتر در کشور ما ارزش بسیاری دارد و از جایگاه مناسبی در میان فرهیختگان و مردم برخوردار است. این جایگاه ایجاب می‌کند تا ما بهترین‌ها را برای خانواده تئاتر فراهم کنیم، تا این خانواده بتواند در سطح بین‌المللی درخشش داشته باشد.

طاهری همچنین اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول برنامه‌ریزی‌هایی هستیم تا بر اساس آن بتوانیم کتاب‌های موردنیاز و نشریه‌های باکیفیتی را برای خانواده دانشگاهی تئاتر ایران و پژوهشگران این حوزه منتشر کنیم. این آثار با همکاری انتشارات نمایش و تعدادی از ناشران باسابقه و فرهیخته کشور، منتشر خواهند شد. بر این اساس به‌زودی انتشارات نمایش باقدرت به بازار کتاب‌های هنری بازمی‌گردد.

طاهری در پایان درباره خبرگزاری کتاب ایران گفت: پیش از قبول مسئولیت مرکز هنرهای نمایشی، به سایت ایبنا سر می‌زدم، اما در این چند ماه اخیر فرصت زیادی برای نگاه کردم به نشریات و رسانه‌ها نداشتم. به شما قول می‌دهم از این به بعد «ایبنا»را بیشتر ببینم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها