جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
رونمایی کتاب «چهارمین کنگره شعر پاسدار»/ دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه از کتابخانه‌ها

برگزاری جلسه‌های نقد و بررسی کتاب، دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه از کتابخانه‌ها، تبلیغات برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در سایت‌ها و نشریات سپاه و همچنین رونمایی از کتاب چهارمین کنگره شعر پاسدار از برنامه‌های معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است.

سردار محمد‌علی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این معاونت از 24 آبان تا یکم آذرماه 1393، برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت فرا رسیدن بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، هجدهمین جلسه نقد و بررسی کتاب پاسداران اهل قلم شنبه 24 آبان همزمان با آغاز هفته کتاب از ساعت 8 تا 10 در سالن اجتماعات مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی قم برگزار می‌شود.

به گفته آسودی، در این جلسه که استادان و دانشجویان این مجتمع حضور خواهند داشت، کتاب «جرائم امنیتی و راه های مقابله با آن» نوشته دکتر حمید قنبری از نویسندگان برتر پاسدار نقد خواهد شد.

وی با بیان این‌که نوزدهمین جلسه نقد و بررسی کتاب پاسداران اهل قلم نیز در همین روز در «پژوهشگاه امام صادق(ع) قم» برگزار می‌شود، گفت: دکتر محمد رستمی‌نیا و دکتر جعفر رحمانی از منتقدان این برنامه خواهند بود و کتاب «شایستگی‌های فرماندهی و مدیریت» را بررسی می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری 14 جلسه نقد و بررسی کتاب نویسندگان پاسدار به کوشش معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته کتاب، افزود: این جلسات در استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران و خوزستان برگزار خواهد شد.

وی درباره دیگر برنامه‌های سپاه در هفته کتاب و کتابخوانی نیز گفت: ارسال کتاب به کتابخانه‌های سپاه، بازدید فرماندهان و مسئولان سپاه از کتابخانه‌ها، طرح تعویض کتاب در بین کارکنان، تبلیغات برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در سایت‌ها و نشریات سپاه و سخنرانی مسئولان و فرماندهان درباره اهمیت کتاب وکتابخوانی در نواحی سپاه در سراسر سپاه و همچنین رونمایی از کتاب چهارمین کنگره شعر پاسدار از دیگر برنامه‌های این معاونت در بیست‌و دومین دوره هفته کتاب است و به زودی زمان این آیین رونمایی مشخص خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها