یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی همزمان با هفته کتاب

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، از یکشنبه 25 آبان‌ماه، در دانشگاه تربیت مدرس آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، در این دوره که همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود، 18 شرکت به عرضه کتاب‌های بیش از 300 ناشر از کشورهای اروپایی، آمریکایی و عربی می‌پردازند.

در دوازدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی، آثار منتشر شده از سال 2010 به بعد ارائه خواهند شد و کتاب‌های افست یا بدون مجوز قانونی نیز در این نمایشگاه عرضه نمی‌شوند.

این آثار همگی به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسه هستند و برخلاف نمایشگاه‌هایی که از سوی انجمن ناشران دانشگاهی برپا می‌شود، کتاب‌هایی به زبان فارسی در میان آنها نیست.

دوازدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی، در فضایی به مساحت بیش از یک‌هزار و 200 متر مربع برگزار خواهد شد و کتاب‌های ارائه‌شده در آن با تخفیفی بین 15 تا 65 درصد عرضه می‌شوند.

ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که از سوی چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند، همچنین فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و بن‌کارت، از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.

انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه تربیت مدرس این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، از 25 تا 28 آبان‌ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس برپا خواهد بود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، از 12 تا 15 آبان‌ماه 92، در دانشگاه تهران برگزار شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها