سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
برگزاری مشاعره آئینی در کتابخانه دردار/ اختصاص تخفیف ویژه برای خرید کتاب

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان کتابخانه دردار میزبان برگزاری مشاعره آیینی «شور عشق» خواهد بود. همچنین «انتشارات انقلاب اسلامی» و «کتابسرای اشجع» به این مناسبت، محصولات خود را با تخفیف ویژه به مخاطبان ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتابخانه دردار به مناسبت فرارسیدن ایام ماه  محرم، مشاعره‌ای آیینی با عنوان «شور عشق» کرده است. در این برنامه که به صورت مسابقه برگزار می‌شود، از کتاب‌های حنجره صبح، مهتاب غرور، شعله شام،  و رسول ظهر، یک بیت انتخاب شده  و شرکت کنندگان باید ادامه شعر را از کتاب‌های مدنظر و انتخابی خود، در برگ‌های مسابقه، به‌صورت مشاعره تکمیل کنند.

 این کتب تألیف جواد هاشمی است و از سوی انتشارات محمل چاپ و منتشر شده‌اند و به برگزیدگان این مسابقه، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از  6 الی 15 آبان ماه به کتابخانه دردار، واقع در خیابان ری، خیابان موسوی، کوچه اعتماد، خانه فرهنگ دردار مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33551538 تماس بگیرند.

تخفیفات کتابی ایام محرم
همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری (مدّظلّه‌العالی) 4 کتاب با عنوان‌های «آفتاب در مصاف علل و ابعاد حادثه‌ی عاشورا»، «چهار گفتار در تبیین زمینه‌ها، علل، و آثار حادثه‌ عاشورا»، «72سخن عاشورایی گزیده‌ای از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی» و «درسهای عاشورا از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی» را به مدت 10 روز تا  13 آبان 93 با 30 درصد تخفیف در دسترس علاقه‏‌مندان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ تهیّه آثار انتشارات انقلاب اسلامی می‌توانند با شماره‌های  66493548 و66483695 تماس بگیرند یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند.

همچنین کتابسرای اشجع با مجوز رسمی فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، به عنوان سایت مرجع برگزار کننده نمایشگاه‌های مجازی کتاب در کشور، به مناسبت تقارن عاشورای حسینی با ایام‌الله 13 آبان که مزین به نام دانش‌آموز است، در راستای گسترش فرهنگ مطالعه برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، همه محصولات خود را با 10 درصد تخفیف ارائه کرده است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ashja.com   مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها