یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مجامع وزارت ارشاد /  بیانیه پایانی نشست دو روزه معاونت فرهنگی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیانیه پایانی نشست دو روزه معاونت فرهنگی بخش خبری مجامع و نشست‌های وزارت ارشاد امروز را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مراسم تکریم دکتر محمدرضا وصفی و معارفه علی فریدونی ساعت 10 سه‌شنبه (6 آبان‌ماه) در سالن جلسات شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

در این جلسه سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و کارشناسان ستادی معاونت امور فرهنگی به همراه جمعی از خبرنگاران حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته علی فریدونی با حکم علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

بیانیه پایانی نشست دو روزه معاونت فرهنگی
مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور پس از پایان نشست دو روزه تخصصی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در تبریز، بیانیه‌ای را منتشر کردند. در این بیانیه آمده است:

«آنچه مسلم است، توسعه فرهنگی منجر به خودباوری در جامعه شده و این مساله خود در شکل‌گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند، در حقیقت توسعه فرهنگی در قالب اهمیت به ارزش‌های محلی و ملی، باید بتواند از طریق برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی به نیازهای معنوی و مادی افراد جامعه پاسخ دهد.

بی‌شک در سالی که با نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی دیده‌بان آگاه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نامگذاری شده، توجه به ساحت فرهنگ و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در سراسر کشور برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان بر کسی پوشیده نیست.

نشست دو روزه و تخصصی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصتی بود تا با همگرایی و انسجام نکته‌نظرات فرهنگی مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از پیش نیازسنجی و آسیب‌شناسی در حوزه فرهنگ مورد توجه قرار گیرد، البته این نشست محملی برای آشنایی با ظرفیت‌های فرهنگی استان‌های مختلف کشور نیز بوده است.

ما مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور؛ این ابتکار عمل و خلاقیت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ویژه پیگیری و رهنمودهای آگاهانه جناب آقای صالحی را ارج نهاده و امیدواریم با تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی بیش از گذشته در جهت پیشبرد و ارتقا اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثمرثمر باشیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط