چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی با نداجا

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای دیدار پنج‌روزه از سواحل جنوبی کشور، از شاعران و نویسندگان جوان دعوت کرد. علاقه‌مندان تا 16 شهریور برای نام‌نویسی مهلت دارند.

ناخدا یکم ابوالفضل پروانه، جانشین دفتر پژوهش‌های نظری و مطالعات راهبردی نداجا به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در جلسه‌ای که با مدیران بنیاد شعر و ادبیات داستانی داشتیم، قرار شد که حدود 20 تا 30 نویسنده را برای دیدار از مناطق جنوب به نداجا معرفی کنند.

وی افزود: با توجه به علاقه‌مندی نویسندگان به نگارش آثار داستانی درباره عملکرد نیروی دریایی و آشنا نبودن آن‌ها با چنین فضایی، نویسندگان در این بازدید، از چابهار تا بندرعباس و مناطق دریایی دیدار می‌کنند و در کتاب‌های خود درباره اهمیت دریا و دریانوردی، نقش نیروی دریایی در دفاع مقدس، نقش نیروی دریایی در آبادی و آبادانی و نقش دفاعی این نیرو می‌نویسند.

جانشین دفتر پژوهش‌های نظری و مطالعات راهبردی نداجا ادامه داد: صحبت‌های نخستین برپایی این اردو‌ها در محل بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب انجام شد و در این دیدار‌ پنج روزه که از دهه دوم مهر‌ماه 1393 انجام می‌شود، نماینده نیروی دریایی توضیحاتی را درباره این سواحل ارائه می‌کند و کتاب‌هایی درباره نیروی دریایی هم در اختیار نویسندگان و شاعران قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط سفر و ثبت نام در این فراخوان می‌توانند به وب‌سایت بنیاد به نشانی www.adabiatdastani.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها