سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶
آنچه حسین علایی در دفتر یادبود خانه کتاب نوشت/ تصویر دستخط

فرمانده سابق سپاه پاسداران در دفتر یادبود بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به جایگاه والای «قلم» در شناساندن فرهنگ زیبای اسلامی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حسین علایی فرمانده سابق سپاه پاسداران در دفتر یادبود خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در یادداشتی ضمن  اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در تولید اندیشه و علم، برای شناساندن فرهنگ زیبای اسلامی به جهانیان ابراز امیدواری کرد. 
 
حسین علایی در این یادداشت کوتاه آورده است:
«برپایی نمایشگاه کتاب در اردیبهشت هر سال، علاقمندان کتاب و کتابخوانی را به مصلای امام خمینی (ره) می‌کشاند تا شاهد پیشرفت‌های مردم ایران و جهان در عرصه تولید فکر و اندیشه و میراث مکتوب باشند.
در فرهنگ اسلام "مداد العلما"، افضل من دماء الشهداء خوانده شده است و به تعبیر امام خمینی، این قلم‌ها هستند که شهدا را می‌سازند و طبیعی است که شهدا نیای زندگی عاری از ظلم را به بشریت عرضه نموده‌اند.
امید که ایران عزیز بتواند در عرصه جهانی در تولید اندیشه و علم سرآمد باشد و دست‌اندرکاران فرهنگ بتوانند، فرهنگ زیبای اسلامی را که اخوت و برادری را ترویج می‌کند و انسان‌ها را تکریم می‌کند، به بشریت تقدیم کنند.»
 
برای مشاهده تصویر در ابعاد بزرگ روی عکس کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها