جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲
«زبان بدن در کسب و کار» منتشر شد

زبان بدن، یکی از اصطلاحاتی است که امروزه بیش از گذشته مورد استفاده روانشناسان برای انتقال پیام قرار می‌گیرد.در واقع برقراری ارتباط غیر‌کلامی موثر می‌تواند مزایای بی‌نظیری برای کسب و کار افراد داشته باشد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- ارتباط موثر غیرکلامی می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد که از آن میان می‌توان به افزایش سطح ارزش بازار ، افزایش تعهد، مشارکت و دلگرمی و وفاداری بیشتر مشتریان اشاره کرد.

بدون ایده ممکن نیست
هیچ چیز بدون ارتباط رخ نمی‌دهد. این به معنی ایجاد مراوده میان افراد برای خلق یک ایده، محصول یا نوعی از خدمات است و برای اجرا و تکمیل درست نیاز به همکاری دارد. هیچ‌کس در خلا کار نمی‌کند، هرکس به نحوی ارتباط برقرار می‌کند و نبود ارتباط ، یعنی نبود فرصت‌ها و از دست رفتن موقعیت‌ها. به این دلیل که ارتقای سطح ارتباطی، سلامت سازمان، شرکت و سرمایه و رفاه شما را بهبود می‌بخشد.

مهارت‌های غیر‌کلامی در هر زمان می‌تواند به‌صورت زنده پیام افراد را منتقل کند، هرچند عرضه یک پیام زنده استرس بسیار زیادی را برای افراد به وجود می آورد.

خوانندگان با مطالعه این کتاب به راحتی با مکانیزم بنیادین ارتباط آشنا می‌شوند و می‌آموزند چگونه به چیز‌هایی که می‌خواهند آگاهی پیدا کنند.




مولف در ادامه کتاب، به شکست ارتباطات نیز اشاره کرده است و در فصل دوم این موضوع را دستمایه بررسی خود قرار داده است. او به خوانندگان در این فصل یاد می‌دهد که چرا خوش‌بین بودن اهمیت زیادی دارد و چگونه می توان به‌طور طبیعی در مقابل هذیان‌گویی واکنش نشان داد. بزرگترین نباید‌ها در زبان بدن هنگام ارائه یک سخنرانی از دیگر موضوعات مورد بررسی در این کتاب است.

ستاره بسازیم
«در فضای احتمال‌ها تنفس کنیم». این جمله نویسنده آغاز‌گر بخش دیگری از کتاب است که در آن به گسترش حواس، الهام گرفتن از فضا و قوه تخیل قوی اشاره شده است.

نویسنده «زبان بدن در کسب و کار» معتقد است زبان بدن می‌تواند از فرد ستاره بسازد و حتی یک دست دادن درست می تواند بسیار موثر باشد.

مارک بودن در کتاب خود از خوانندگان می خواهد تا اندکی شور و شوق به زندگی کاری خود اضافه کنند، حرکاتی که فرد و دیگران را به هیجان بیاورد، همچنین در ادامه کتاب به مخاطبان توصیه می کند تا از صمیم قلب صحبت کنند.

کتاب حاضر مملو از مهارت‌های فیزیکی برای آشنایی یک سیستم جدید است تا در ارتباط خود با اعتماد به نفس ظاهر شوند.


«زبان بدن در کسب و کار» اثر مارک بودن را ساجده‌السادات حسینی  ترجمه كرده است. این کتاب از سوی کلک‌ زرین در 264 صفحه به بهای 9 هزار تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان کسب و کار به شیوه جدید قرار گرفته است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محدثه ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    سلام ممنونم از معرفیتون، میخواستم ببینم نسخه الکترونیکی هم داره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها