شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
همدان میزبان دومین نمایشگاه کتاب استانی امسال

دومین نمایشگاه کتاب استانی سال جاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به میزبانی استان همدان، سوم شهریور‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این باره اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان می‌کوشد به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، دومین نمایشگاه کتاب استانی سال جاری (نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان) را در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب، سوم شهریورماه برگزار کند. 

فاضل عبادی ادامه داد: بدون تردید این نمایشگاه با توجه به این‌که مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نامیده‌اند، در سطح گسترده‌تر،  با امکانات و برنامه‌های جنبی متفاوت‌تر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در تلاشیم برای برپایی این دوره از نمایشگاه کتاب استان همدان از مشارکت و همکاری نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با هدف هم‌افزایی و کیفی‌سازی نمایشگاه بهره‌مند شویم.

عابدی با اشاره به شاخص‌های این دوره از نمایشگاه کتاب استان همدان، عنوان کرد: می‌کوشیم انجام برخی فعالیت‌های مربوط به این نمایشگاه را به بخش خصوصی و تعاونی ناشران واگذار کنیم. همچنین در این دوره، شهرستان‌های استان همدان در برنامه‌ای تحت عنوان «معرفی توانمندی‌های فرهنگ شهرستان‌ها» به اجرای برنامه‌های متعدد خواهند پرداخت.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه تازه‌های کتاب در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تازه‌های کتاب نویسندگان بومی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهیم داد، گفت: با این اقدام می‌کوشیم سهمی در ارتقای فرهنگ کتابخوانی استان و کشور داشته باشیم.

دومین نمایشگاه کتاب استانی سال جاری (نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان) سوم تا نهم شهریورماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط