یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۰
«سین‌شین»‌ در ویترین کتابفروشی‌ها

انتشارات به‌نگار رمان «سین‌شین» نوشته ضحی کاظمی را که دربرگیرنده داستانی اجتماعی است، منتشر کرد. این سومی اثر داستانی کاظمی به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌ »سین‌شین» درباره یک روز خانواده‌ای سه نفره است. مساله اصلی داستان مادر خانواده است که از افسردگی شدیدی رنج می‌برد و با پدر خانواده هم مشکلاتی دارد. دختر 12 ساله این خانواده سعی می‌کند به نوعی مسایل آنان را حل کند. 

به گفته کاظمی «سین شین» از 32 فصل تشکیل شده که نمادی از الفبای فارسی‌اند و به ترتیب از «الف» تا «ی» نام‌گذاری شده‌اند. روشنک، شیرین و آرش نام سه شخصیت اصلی کتابند که هر یک داستان را از نگاه خودشان روایت می‌کنند.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:«هر کاری می کنم نمی توانم سوزنهایی که انگار عضلات صورتم را به نقطه نامعلومی دوخته اند، بیرون بیندازم. لبهایم باز نمی شوند. فقط زورم به طنابهای دور گردنم می رسد.

سرم را ج...لو می برم و لبم را روی چتریهای مشکی روشنک می چسبانم. بدون اینکه بتوانم غنچه شان کنم. آرام گرفتن بدنش را در آغوشم احساس می کنم. کم کم اشکهایش خشک می شوند. صورتش را با دستمال تمیز می کند. خودش را توی بغل من جابه جا می کند، طوری که باز پیشانی اش به لب من مماس می شود و همانجا به خواب می رود.»

انتشارات به‌نگار رمان «سین‌شین»‌ را با شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای هفت‌هزار و 800 تومان منتشر کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها