پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۳
اولویت انتشار آتار حوزه علم و فناوری در شبکه زنان دانشمند جهان اسلام

طیبه ماهرو‌زاده، ضمن اعلام 800 عضو در شبکه زنان دانشمند جهان اسلام گفت: انتشار آثار زنان دانشمند جهان اسلام با محوریت علم و فناوری، در اولویت کار این شبکه است. ‌

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر طیبه ماهرو‌زاده، رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، با اعلام خبر آمادگی 37 کشور برای عضویت در این شبکه، اظهار کرد: هدف اصلی از تاسیس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام در سال 1384، گسترش علم و فناوری بود و بر همین اساس انتشار آثار علمی و پژوهشی زنان دانشمند یکی از اهداف اصلی این شبکه است.

وی با اشاره به 800 عضو در این شبکه، افزود: تهیه بانک اطلاعاتی از زنان دانشمند جهان اسلام، افزایش سطح تعلیم و تربیت زنان در جهان اسلام، تشویق و توانمندسازی زنان مسلمان در علوم و فناوری و معرفی دستاوردهای زنان، از دیگر اهداف این شبکه است. 

ماهروزاده، گفت: هیات امنای این شبکه، از 9 کشور اسلامی تشکیل شده و بیشتر این اعضا از کشورهای آفریقایی، آسیایی و عرب زبان هستند.

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، با بیان این مطلب که آقایان هم می‌توانند عضو این شبکه شوند، افزود: دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد به بالا و به تازگی دانشجویان کارشناسی که دارای کار علمی برجسته‌ای باشند، می‌توانند عضو این شبکه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها