شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
نقد و بررسی ترجمه کتاب‌های روانشناسی

سومین نشست از سلسله نشست‌های «روانشناسی و چالش‌های پیش‌رو» خانه اندیشمندان علوم انسانی به نقد و بررسی ترجمه کتاب‌های روانشناسی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  در این نشست که از سوی کارگروه روانشناسی خانه اندیشمندان علوم‌ انسانی برگزار می‌شود، پاشا شریفی عضو هیات علمی دانشگاه، مولف و مترجم کتاب‌های روانشناسی از جمله‌«کتاب کار مشاوره» و «تاریخ روانشناسی نوین» ‌، لادن فتی عضو هيات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران و مترجم کتاب « فنون شناخت‌درمانی» و حسن حمید‌پور مترجم کتاب های « طرح واره درماني» و «تکنیک‌های رفتاردرمانی دیالکتیکی» به بررسی و نقد ترجمه‌ کتاب‌های روانشناسی می‌پردازند.

خانه اندیشمندان علوم انسانی تا کنون دو نشست با عناوین«نقد سیستم آموزش در روانشناسی و گرایش‌های آن» و «روانشناسی شهری» را در روزهای پایانی سال گذشته برگزار کرده است. این موسسه علمی در نظر دارد سایر نشست‌های خود را نیز در ماه‌های آینده برگزار کند.

«نشست نقد و بررسی ترجمه کتاب‌های روانشناسی» از ساعت 16 تا 18 روز شنبه 30 فروردین ماه در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات‌اللهی، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها